Keistimewaan Omega Guard Shaklee

Omega Guard Pilihan No 1


Omega Guard Shaklee memang terkenal dengan minyak ikan terbaik di dunia. Keistimewaan Omega Guard Shaklee ini menjadikan ia Pilihan No 1 untuk seisi keluarga. Dengan kata mudah, ianya WAJIB dimiliki untuk setiap rumah.



Korang tau tak, bila dah mula ambil Omega Guard ni, pasti dan semestinya korang akan rasa tak keruan bila dah kehabisan stok.

Abah saya cakap:

" Dik, ko takde stok vitamin ke. Omega abah dah lama habis. Tak sedap badan abah rasa. Nak pi kebun pun badan cepat penat"

Anak no 2 saya kata:
" Ibu, vitamin Am mana. Am nak vitamin am. Sedap kan ibu" (kalo serah dekat dia, sebotol boleh habis tau. Dah macam gula-gula Ilham pulak.

Suami saya kata:
" Mana Omega bie.. Dah habis dah, camne lemak bie dah bakar ni??"

Ha kan, memang Omega ni wajib ada kat rumah lah. Sebab seisi rumah suka. Pelbagai khasiat pulak tu..






Biasanya bila sebut Omega Guard Shaklee ramai yang tak tau fungsi dia. Tapi kalo sebut Minyak ikan ramai yang mula berbisik. Kita up lagi sebut DHA, ha dah berebut orang nak beli sebab DHA memang terkenal kerana fungsi dia yang sangat baik untuk otak.




Kenali apa itu Omega -3


Kenapa perlu berkenalan dengan Omega -3. Haruslah berkenalan, sebab Omega -3 terkandung dalam Omega Guard Shaklee. Ia terdiri dari EPA dan DHA yang memainkan pelbagai fungsi dan peranan dalam tubuh kita.

Fungsi EPA

🌻Mencegah Kanser
🌻 Mencegah Pembekuan Darah
🌻 Mengawal Kadar Kolestrol yang Berlebihan
🌻 Baik Untuk Pesakit Jantung
🌻 Menghindar Tekanan Perasaan
🌻 Mencegah Penyakit Darah Tinggi

Tugas DHA

🌻 Mencegah asma
🌻 Meningkatkan daya seksual
🌻 Mencegah sakit kulit
🌻 Mengelakkan kanser payudara
🌻 Mengelak kanser prostat
🌻 Menghindar daripada migrain, rasa kebas pada anggota badan
🌻 Mengelakkan rasa sejuk pada kaki dan tangan



Kebaikan Omega Guard Shaklee


Melindungi Jantung

Asid lemak Omega-3 yang dihasilkan oleh Omega Guard Shaklee adalah ultratulen dengan spektrum penuh bergred farmaseutikal.

Membantu Mengurangkan Risiko Penyakit Jantung

Penyelidikan dibuat bagi menyokong fakta tersebut menunjukkan bahawa pengambilan asid lemak Omega-3 seperti EPA dan DHA boelh mengurangkan risiko penyakit jantung koronari.

Ia juga menunjukkan paras asid lemak omega-3 yang tinggi dapat memperbaiki kesihatan di samping membantu memelihara tekanan darah,dan paras trigliserida yang normal. Omega-3 dapat memelihara kesihatan otak, penglihatan dan fungsi-fungsi sendi.

Ultratulen dan bergred farmaseutikal

Omega guard dihasilkan melalui proses penyulingan proprietari tiga molekul yang mana ia memekatkan asid lemak omega-3 . Ia bermanfaat dan semulajadi dalam menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti merkuri dan plumbum yang terdapat dalam kebanyakan jenis ikan.




Minyak Ikan Terbaik Di Dunia

Omega Guard megandungi rangkaian penuh 7 jenis asid lemak Omega-3 semulajadi iaitu EPA, DHA, ALA dan lain-lain. EPA menyihatkan jantung dan sendi anda manakala DHA pula penting bagi perkembangan dan fungsi otak.


Siapa Perlukan Omega Guard Shaklee

Ibu Hamil

🌻 Membantu perkembangan otak bayi semasa dalam kandungan
🌻 Mengurangkan risiko bayi pra-matang ataupun dikenali sebagai bayi tak cukup bulan
🌻 Mengurangkan risiko gila meroyan selepas melahirkan bayi
🌻 Mengawal kenaikan berat badan ibu semasa hamil

Ibu Menyusu

🌻 Membekalkan khasiat untuk sistem imunisasi kepada anak dan membantu perkembangan otak
🌻 Membantu penurunan berat badan ibu tanpa jejas penghasilan susu dan kualiti susu

Kanak-kanak

🌻Pertumbuhan badan yang sihat dan juga untuk kesihatan otak
🌻 Sesuai untuk anak yang mudah jatuh sakit seperti batuk, selsema dan asma
🌻 Menguatkan sistem imunisasi badan anak anda

Masalah berat badan

🌻 Omega-3 meningkatkan hormon Leptine yang mengawal selera makan dan akan terasa kenyang lebih lama

Masalah kesihatan

🌻 Batuk berkahak dan selsema berterusan
🌻 Sakit sendi
🌻 Kolestrol Tinggi
🌻 Stroke





Omega Guard Shaklee adalah ULTRAPURE. Ia dibuat dengan begitu SEMPURNA, PENYULINGAN 3 PERINGKAT secara semulajadi memberi manfaat asid lemak pada masa yang sama mmbuang sebatian merbahaya seperti merkuri dan plumbum yang terdapat dalam ikan. Omega Guard Shaklee dibuat dari IKAN BUKAN HATI IKAN yang boleh memberi kesan toksik.






Yuzaine Samilan 
0192648121 
SID: 865477 
ig: @beautifulsyrup 
fb: Yuzaine Samilan
fbpage: Rahsia Keluarga Sihat

Popular posts from this blog

Khasiat Vitamin C Untuk Kecantikan Kulit Wajah

Betulke Supplement Shaklee Berbeza dengan Supplement Lain di pasaran

Makanan Terbaik Untuk Jantung Yang Sihat