Peppermint untuk Mabuk dan Loya Ketika Mengandung

Kalau mengandung tak sah kalau tak mabuk. Kalo mabuk mesti rasa nak muntah. Perut sebu. Berangin je rasa. Bila berangin mula lah sakit kepala.

Nak tau tak, untuk masalah mabuk dan loya ketika mengandung ni, dah ada solusi dia di dalam Shaklee. Supplemen Peppermint Ginger Plus sangat disarankan untuk ibu mengandung .

Apa itu Peppermint Ginger Plus? Jom kita lihat.
supplemen untuk mabuk

Kalau nak tahu, Peppermint Ginger Plus ni adalah gabungan dari 4 jenis herba semulajadi dari Timur dan Barat. Shaklee menggunakan teknologi sains terkini untuk mengkombinasikan 4 jenis herba terbaik iaitu pokok adas, cekur manis, pudina dan halia kepada satu biji kapsul agar lebih mudah di makan untuk kesihatan.


Pokok Adas/ Fennal
--------------------------
πŸ’š Ia membantu menghilangkan kembung perut, melegakan sakit perut dan membantu mengurangkan masalah alergi pada saluran usus. Biasanya orang Eropah mengambil biji adas selepas makan untuk tujuan menghilangkan masalah kembung perut.

Cekur Manis
----------------
πŸ’š Orang Mesir purba telah lama menggunakan cekur manis. Ia dapat membantu melegakan masalah pencernaan, mengurangkan kesakitan semasa haid seperti senggugut, dan merangsangkan rembesan jus gastrik untuk pencernaan. Cekur manis juga mampu memberikan peredaran tenaga di dalam badan.

Daun Pudina
---------------
πŸ’š Daun ini banyak digunakan bagi membantu proses penghadaman. Ia juga kerap digunakan untuk mengurangkan mabuk laut/ darat atau morning sickness bagi ibu mengandung. Daun pudina juga dapat mengurangkan sakit gastrik, pedih ulu hati, cirit birit termasuk mengurangkan kesan sampingan daripada kimoterapi seperti muntah dan hilang selera makan. Selain itu, ia juga dapat merangsang pengeluaran peluh sekaligus mengurangkan risiko demam akibat selsema dan lebih cepat kebah.

Halia
---------
πŸ’š Orang Cina telah menggunakan halia untuk tujuan kesihatan dan pemakanan harian sejak 2000 tahun dahulu. Halia sangat baik untuk merangsang rembesan enzim Salvia supaya makanan lebuh mudah dicernakan. Halia juga membantu melegakan perut, mengurangkan sakit senggugut dan mengurangkan loya/ mual akibat morning sickness/ selepas pembedahan



Siapa yang perlukan Peppermint Ginger Plus
------------------------------------------------------
πŸ’› Mereka yang selalu mabuk laut/darat
πŸ’› Mereka yang ada masalah gastrik dan angin dalam badan/
πŸ’› Ibu mengandung yang mengalami morning sickness dan masalah loya
πŸ’› Mereka yang kerap mengalami kembung perut
πŸ’› Mereka yang ada masalah kencing kotor dan lawas
πŸ’› Mereka yang mengalami sembelit/ kurang lawas

Kebaikan lain Peppermint Ginger Plus
--------------------------------------------------
πŸ’›Membantu melegakan otot perut
πŸ’› Membantu mengurangkan simptom demam
πŸ’› Melancarkan sistem penghadaman
πŸ’› Melegakan cirit-birit, pedih ulu hati dan gastrik
πŸ’› Meningkatkan fokus
πŸ’› Menghalang muntah selepas pembedahan
πŸ’› Mengurangkan dan mencegah masalah kembung perut
πŸ’› Melegakan haba pada musim panas/sejuk
πŸ’› Melegakan senak perut

Cara Pengambilan Peppermint Ginger Plus
-------------------------------------------------------
πŸ’Ž  Pertama:  Boleh ditelan begitu sahaja
πŸ’Ž Kedua: Campurkan 2-3 biji Peppermint Ginger Plus dengan air Teh o Panas. Amalkan 2-3 kali sehari. Rasa yang sunggug nyaman dan menyegarkan.
πŸ’Ž Tujuan Cuci Usus: larutkan 3 biji Peppermint dengan 10 biji Alfalfa di dalam air panas suam kemudian boleh diminum
πŸ’ŽPenghadaman. Ambil 3 biji selepas makan.
πŸ’Ž Melegakan tekak, batuk, sendawa : Hisap terus 2 biji Peppermint
πŸ’ŽGastrik, muntah , batuk: 3-5 biji peppermint dilarutkan di dalam air panas untuk menjadi teh herba.



Kat sini saya tunjukkan juga testimoni customer hasil pengambilan Peppermint Ginger Plus.

pengedar shaklee n. sembilan


Dan ini adalah Testimoni saya
"Masa mengandungkan anak ke dua, saya sering mengalami masalah pedih ulu hati. Perut juga rasa sebu. Perut sakit seolah-olah gastrik akan datang menyerang. Kadang sakit perut tu buat rasa nak muntah, pening kepala. Kebetulan masa tu saya memang ada peppermint Ginger Plus. Jadi bila saya mula rasa tak sedap perut, saya cepat-cepat telah 2 biji Peppermint Ginger Plus.
Alhamdulillah, saya boleh katakan kesannya agak cepat. Selepas telan, perut saya rasa lebih selesa, rasa nak muntah tu dah pergi jauh2. Saya memang rekemen untuk ibu-ibu mengandung yang mengalami masalah mabul"




Untuk Order Sila Hubungi
Yuzaine Samilan
0192648121
SID: 865477
ig: @beautifulsyrup
fb: Yuzaine Samilan

Popular posts from this blog

Khasiat Vitamin C Untuk Kecantikan Kulit Wajah

Betulke Supplement Shaklee Berbeza dengan Supplement Lain di pasaran

Makanan Terbaik Untuk Jantung Yang Sihat